Útmutató parkolás indításához és leállításához

Parkolást ezután is az eddig megszokott felületeken lehet indítani:

  1. hangautomata hívásával: +36-1-9999-798-as telefonszámon, követve az automata utasításait,
  2. SMS-ben: +36-30-555-5580-as telefonszámra üzenet az alábbi formátumban: ’zónakód’ ’rendszám’,
  3. Android alkalmazással,
  4. Windows Phone applikáción keresztül,
  5. mobil webes felületen

Parkolás hangautomatával

Parkolás indítása:

  1. Tárcsázza a +36-1-9999-798-as telefonszámot!
  2. Adja meg az automatákon található 4 jegyű zónakódot, majd nyomja meg az 1-es gombot!
  3. A zónakód megadása után, amennyiben az alapértelmezett rendszámra kíván parkolást indítani, úgy nyomja meg a „*” (csillag) gombot.
  4. Amennyiben több rendszáma van regisztrálva a rendszerben, készüléke billentyűzetével a rendszámnak megfelelő számjegyeket kell megadnia (Például: BFJ-620-as rendszámhoz Önnek a 2 5 3 6 2 0 számsort kell megnyomnia)
  5. Amennyiben több rendszámra illeszkedik a megadott számsorozat, a rendszer felolvassa a találatokat, majd a nyomógombok segítségével kiválaszthatja a megfelelőt.
  6. A hangautomata tájékoztatja a sikeres parkolás indításáról, valamint visszaolvassa a rendszámot, amelyre a parkolását elindította.

Felhívjuk a figyelmét, hogy az automatán keresztül csak regisztrált rendszámokra lehet parkolást indítani! Új, még nem regisztrált rendszám esetében nincs mód annak regisztrálására az automatán keresztül, ekkor kérjük, folytassa SMS-ben a parkolás indítást.

A 4-es gomb megnyomásával lehetősége van Megújuló parkolás szolgáltatásunk igénybevételére. Ebben az esetben a parkolása - még maximalizált zónában is - csak akkor áll le, amikor Ön kezdeményezi a leállítását! Amennyiben fix idejű zónában indította el a parkolását, úgy nincs szükség annak leállítására, a díjfizető időszak végén automatikusan leáll.

Parkolás leállítása:

  1. Tárcsázza a +36-1-9999-798-as telefonszámot!
  2. Nyomja meg az „*” (csillag) gombot!
  3. Amennyiben egy telefonszámról több rendszámra is indított parkolást, készüléke billentyűzetével adja meg a rendszámnak megfelelő számjegyeket. (Például: BFJ-620-as rendszámhoz Önnek a 2 5 3 6 2 0 számsort kell megnyomnia)
  4. Amennyiben több rendszámra illeszkedik a megadott számsorozat, a rendszer felolvassa a találatokat, majd a nyomógombok segítségével kiválaszthatja a megfelelőt.
  5. A hangautomata tájékoztatja a sikeres parkolás leállításról és az aktuális egyenlegéről

Amennyiben fix idejű zónában indította el a parkolását, úgy nincs szükség annak leállítására! A díjfizető időszak végén automatikusan leáll!

Parkolás SMS-sel

Parkolás indítása:

  1. SMS üzenet formátuma: ’zónakód’ ’rendszám’ (Példa: 1111 abc123).
  2. Az SMS üzenetet küldje a +36-30-555-5580-as telefonszámra.
  3. A parkolás csak akkor tekinthető érvényesnek, ha SMS-ben kapott értesítést a parkolás sikeres elindításáról

SMS üzenetben akár nem regisztrált rendszámra is tud parkolás indítást kezdeményezni!

Parkolás leállítása:

  1. SMS üzenet formátuma: ’rendszám’ (Példa: abc123).
  2. Az SMS üzenetet küldje a +36-30-555-5580-as telefonszámra.

Parkolás mobilnetes alkalmazás segítségével

Teendők az első használat előtt:

  • Küldje be az evopay rendszerében regisztrált telefonszámáról1 a NET szót a +36-30-555-5580-as telefonszámra!
  • SMS-ben kap tőlünk egy linket2, amelyet a telefon böngészőjén keresztül nyisson meg! (Ha nem sikerül telefonjával csatlakoznia az internetre kérjük, keresse fel mobilszolgáltatóját!)
  • A kapott linket a könnyebb használat kedvéért mentse el könyvjelzőnek a böngészőben ’evopay mobilnet’ néven!

1 Amennyiben különböző telefonszámokról szokott parkolást indítani, akkor mindegyik telefonról szükséges az SMS elküldése!

2 A kapott internet cím mindig egyedi, ezért kérjük, tartsa titokban, mással semmiképp se ossza meg!

Parkolás indítása:

  1. Nyissa meg a telefon böngészőjében az ’evopay mobilnet’ könyvjelzőt!
  2. A megjelenő oldal alján kattintson az Új parkolás indítása linkre!
  3. A következő oldalon válassza ki a kívánt zónát és a rendszámot, amelyre a parkolását indítani szeretné! Ha a listában nem találja a kívánt rendszámot, az alatta megjelenő mezőbe írja azt be!
  4. Kattintson az Indítás gombra!
  5. Sikeres parkolás indítása esetén az alkalmazás kiírja az elindított parkolás adatait.

Lehetősége van Megújuló parkolás szolgáltatásunk igénybevételére. Ebben az esetben a parkolása - még maximalizált zónában is - csak akkor áll le, amikor Ön kezdeményezi a leállítását!

Parkolás leállítása:

  1. Nyissa meg a telefon böngészőjében az ’evopay mobilnet’ könyvjelzőt!
  2. Az oldalon megjelennek a telefonszámához tartozó futó parkolások egymás alatt.
  3. A leállítani kívánt parkolás alatt kattintson a Leállítom linkre!
  4. Sikeres parkolás-leállítás esetén az alkalmazás kiírja a leállított parkolás adatait.

Parkolás Androidos alkalmazás segítségével

Teendők az első használat előtt:

  • Nyissa meg a Google Play Áruházat és keressen rá az ’evopay’ szóra
  • Kattintson a Telepítés gombra!
  • Sikeres telepítést követően az alkalmazások között megjelenik az evopay logó, amelyre kattintva az alkalmazás elindítható.

Alkalmazás beállítása első használat előtt

Az alkalmazás első használatakor meg kell adnia három adatot:

  • Ügyfélszáma 8 számjegye (melyet a regisztrációs SMS üzenet tartalmaz)
  • Telefonszám (példa: 36701234567)
  • PIN kód (amelyet a regisztrációs SMS üzenetében megtalál)

Amennyiben nem tudja az ügyfélszámát vagy PIN kódját, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Akár több ügyfélszámot is tud kezelni egy alkalmazáson belül.

  • Ehhez be kell jelentkeznie az alkalmazásban egy ügyfélszámmal, majd mobiltelefonja menü gombjára nyomva a megjelenő négy lehetőségből a Beállítások opciót kell kiválasztania.
  • A megjelenő képernyőn válassza a Számla hozzáadása opciót, és adja meg az új ügyfélszámhoz tartozó telefonszámot és PIN kódot!

Parkolás indítása:

  1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki a Parkolás indítás opciót!
  2. A listából koppintson arra a rendszámra, amelyre a parkolást kívánja indítani. Ha a listában nem találja a kívánt rendszámot, az Új rendszám gombra koppintva megadhat más rendszámot is.
  3. A következő oldalon írja be a zónakódot. A legutóbb használt zónakódok közül is választhat!
  4. A sikeres parkolás-indításról az alkalmazás felületén értesítjük Önt!

Lehetősége van Megújuló parkolás szolgáltatásunk igénybevételére. Ebben az esetben a parkolása - még maximalizált zónában is - csak akkor áll le, amikor Ön kezdeményezi a leállítását, csupán ki kell választania parkolás indítása előtt ezt az opciót!

Parkolás leállítása:

  1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki a Futó parkolások opciót!
  2. A következő oldalon nyomja meg a Leállít gombot a leállítani kívánt parkolás mellett!
  3. A sikeres parkolás-leállításról az alkalmazás felületén értesítjük Önt!

Téves büntetés bejelentése alkalmazáson keresztül:

  • Mobiltelefonja menü gombjára nyomva a megjelenő négy lehetőségből válassza a Bírság opciót!
  • A következő oldalon meg kell adni
    • a megbírságolt rendszámot,
    • a bírság kiállításának időpontját,
    • a bírság sorszámát,
    • ellenőr azonosítóját,
    • várost,
    • zónakódot,
    • ezen kívül írhat megjegyzést az esettel kapcsolatban, majd nyomja meg a küldés gombot.
  • A bejelentés után ügyfélszolgálatunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!

Parkolás Windows Phone alkalmazás segítségével

Teendők az első használat előtt:

  • Nyissa meg az Áruház menüpontot és keressen rá az ’evopay’ szóra
  • Kattintson a Telepítés gombra!
  • Sikeres telepítést követően az alkalmazások között megjelenik az evopay logó, amelyre kattintva az alkalmazás elindítható.

Alkalmazás beállítása első használat előtt

Az alkalmazás első használatakor meg kell adnia három adatot:

  • Ügyfélszáma 8 számjegye (melyet a regisztrációs SMS üzenet tartalmaz)
  • Telefonszám (példa: 36701234567)
  • PIN kód (amelyet a regisztrációs SMS üzenetében megtalál)

Amennyiben nem tudja az ügyfélszámát vagy PIN kódját, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Akár több ügyfélszámot is tud kezelni egy alkalmazáson belül.

  • Ehhez be kell jelentkeznie az alkalmazásban egy ügyfélszámmal, majd mobiltelefonja menü gombjára nyomva a megjelenő négy lehetőségből a Beállítások opciót kell kiválasztania.
  • A megjelenő képernyőn válassza a Számla hozzáadása opciót, és adja meg az új ügyfélszámhoz tartozó telefonszámot és PIN kódot!

Parkolás indítása:

  1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki a Parkolás indítás opciót!
  2. A listából koppintson arra a rendszámra, amelyre a parkolást kívánja indítani. Ha a listában nem találja a kívánt rendszámot, az Új rendszám gombra koppintva megadhat más rendszámot is.
  3. A következő oldalon írja be a zónakódot. A legutóbb használt zónakódok közül is választhat!
  4. A sikeres parkolás-indításról az alkalmazás felületén értesítjük Önt!

Lehetősége van Megújuló parkolás szolgáltatásunk igénybevételére. Ebben az esetben a parkolása - még maximalizált zónában is - csak akkor áll le, amikor Ön kezdeményezi a leállítását, csupán ki kell választania parkolás indítása előtt ezt az opciót!

Parkolás leállítása:

  1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki a Futó parkolások opciót!
  2. A következő oldalon nyomja meg a ’Leállít’ gombot a leállítani kívánt parkolás mellett!
  3. A sikeres parkolás leállításról az alkalmazás felületén értesítjük Önt!

Téves büntetés bejelentése alkalmazáson keresztül:

  • Mobiltelefonja alsó menüsávjára nyomva, a megjelenő négy lehetőségből válassza a Bírság opciót!
  • A következő oldalon meg kell adni
    • a megbírságolt rendszámot,
    • a bírság kiállításának időpontját,
    • a bírság sorszámát,
    • ellenőr azonosítóját,
    • várost,
    • zónakódot,
    • ezen kívül írhat megjegyzést az esettel kapcsolatban, majd nyomja meg a küldés gombot.
  • A bejelentés után ügyfélszolgálatunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!